сряда, 24 октомври 2012 г.

Най-интересното от издателствата

И аз като колежките блогърки Шанара и Анна Хелс ще ви разходя из българските издателства и щe ви покажа най-интересните нови книжки, които са на пазара.

  • Изток-Запад  -  "И опрости нам греховете"


В първия си роман Ромен Сарду умело балансира между разврата и религията, следвайки нишката на удивително разследване, водещо ни през непроходимия лес от поверия и секс присъщи на Средновековието. 
Блестящ роман, възхваляващ религията и нуждата на група перверзни монахини да се изповядат и да пречистят безсрамните си грехове.
Откак двама познати и любими набожни люде са в издателството, се забелязва нарастване на благоприличната набожност в изданията им. :р
  • Жанет 45 - "Похотливият фундаменталист"



Пакистанец отива да учи и да работи в Америка, но бива похитен от ненаситната писателка на вампирски любовни романи Ерика. Ще успее ли да се измъкне от терора на Америка и нейните похотливи фундаменталистки?
Типичен любовен роман, с много похот, характерен за издателство, в което работи небезизвестната Ташева :р

  • Милениум - "Йешуа"

История базирана на сензационно открити свитъци, които доказват, че Исус е жена. 
  • Бард - "N for Naughty"


Неприличен комикс за прилични читатели!

  • Студио Арт Лайн - "Левиатан" 

В един по-красив паралелен свят избухва Втората световна война, която изправя стийм-пънк мацки срещу емо-гърли в борба за надмощие на модите. Кой фейшън стил ще надделее? Всичко е позволено!

  • Еднорог - "СексПир - Светът като сцена"





Трудно може да се намери по-загадъчна фигура от Уилям СексПир в световната литература. С присъщата си проницателност и лекота на перото Бил Брайсън се заема с трудната задача да отсее измислицата от реалността в теориите за автора, и да разкрие неговата тъмна, гола страна. 
------

Това наистина е по-интересното в света на книгите, но е вероятно информацията да достигне деформирана до вас, заради радиацията в кибер-пространството! :р

...

6 коментара:

  1. Забелязвам, че ти куца поетичната подборка. Стегни се! Не е честно да пренебрегваш толкова значим дял от "парещите" заглавия.
    Но като цяло си се справил доста добре, чак ми се прищя да прочета пак няколко заглавия, защото явно съм била леко небрежна и съм пропуснала доста интересни моменти :P

    ОтговорИзтриване
  2. Мо, нещо разтърсващо ли те обръща към вярата?! Тревожиш ме :))))) Сексоверието опасно фанатизира :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много е рано и съм объркан :D Докато не стигнах до "Левиатан" си мислех, че са истински корици/книги :D

    ОтговорИзтриване
  4. Коя ще ми подариш, имах рожден ден в началото на месеца? :P

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, книга на Брайсън си я купувам, даже и ако е телефонен указател. Хвърли малко повече светлина върху тази.

    ОтговорИзтриване
  6. Нострадамус, аз още я нямам, чакам ти да ми я купиш! :р Идва Коледа :р

    Ау, Миленке, дължиш ми тортичка :р Иначе ще ти подаря Шекспир, за да те вдъхновява при рисунките :р

    Михаиле, ама това са истинските корици! :) Издателствата ми шантажират зарад коварен масонски план и ни цензурират литературата :р

    Светле, аз на вярата разчитам :р Монахините ме инспирират за писане :р

    Зори, разбирам само от тоалетна поезия, на останалата заспивам! Такива са днешните книжки, дори едни и същи заглавия са различни :р

    ОтговорИзтриване