четвъртък, 19 май 2011 г.

Ханг

Загатнах за уличните музиканти, а по улиците на Европа особено популярен се превърна един сравнително нов инструмент - Ханг.


Хангът на пръв поглед представлява метален съд, наподобяващ космическа чиния, а негови създатели са швейцарците Феликс Ронер и Сабина Шерер, които през 2000г. след продължителни изследвания на свойствата на стоманата успява да го оформят. Хангът се получава чрез сглобяване на две стоманени полусфери, получени чрез дълбоко изтегляне. Но стига толкова, ето видео с някои изпълнения, които станаха особено популярни по улиците на Амстердам, Будапеща, Берн, Париж и други европейски столици:



Нещо такова ще са публикациите:) С неща, които ме впечатляват. 
ПС По дяволите. Написах статията за да направя клейм на блога в ТБЛ и не успях. Хелп :( 

19 коментара:

  1. Много приятно за слушане. :) Бих се поспряла при тях, ако се завъртят насам.

    Гладна съм и ме напуснаха всякакви космически мисли - хангът ми напомня единствено уок с капак. Само китаецът липсва да ми сготви и ще се мъча сама с проста мусака. :(

    ОтговорИзтриване
  2. Направи бе. Аз през ТБЛ те чета. :) За по-бърза индексация трябва да сложиш бутон за гласуване в шаблона.

    http://topbloglog.com/button/

    Няма да е лошо да сложиш като джава притурка отстрани и бутон за място в класацията.

    ОтговорИзтриване
  3. Точке, и аз огладнях като спомена китайска манджа, нищо че ядох преди малко :) Аз в ютуб съм сложил в любими цяла дузина улични музиканти, кой от кого по-шашав :)

    Фроги, мерси за съвета :) Пак не успях да си клеймна блога, сигурно трябва време. в уордпреса беше по-лесно :) Иначе си сложих бутона :)

    ОтговорИзтриване
  4. Понякога става бавно. Мисля, че ще трябва да изчакаме до утре сутрин.

    Ако съвсем заспи, пиши на Дзвер.

    ОтговорИзтриване
  5. Щом си им почитател, знаеш ли как се казва това дългото нещо? Снимах го преди две години на Спирита в Бургас, може и да си засичал същото огнено шоу някъде по морето, постоянно обикалят. Невероятни са.
    А този рог (или каквото е) има много интересен звук и заедно с играта на светлините може да те докара до транс. :) Подобно усещане съм имала при нестинарите.

    ОтговорИзтриване
  6. Точке, аз съм гледал такова нещо и вечерно време наистина е много красиво покрай плажовете. Май се казваха Пои :) Виждал съм ги и по цирковете. Аз съм голям фен и на цирковете :)

    Фроги, ако не стане, голяма работа. Не ми се занимава много с този блог :) В блоггър основното предимство е, че е по-лесен за управление :)

    ОтговорИзтриване
  7. Я първо ми кажи на български какво е "клаймване"? Защото блогът си се индексира и в момента е на 2-а страница. Само ще трябва да почакаме тука бутона.

    http://topbloglog.com/posts/2

    ОтговорИзтриване
  8. Като гледам още не си го клаймнал. Влез в профила си в ТБЛ и виж какво пише на Claim Blog. При мен стана лесно и бързо.

    ОтговорИзтриване
  9. Ламоте, следя те вече и тук, залюбила съм те у ТБЛ (тъй де, мацнах едно сърце;)), въргаляш се вече и в блогрола ми, така че ще ти следя с кеф имресиите.:)

    Тия ХАНГанайци са много забавни.:)

    Свирила съм и аз на улицата, ма т'ва е друга история.;)

    ОтговорИзтриване
  10. Милена мерси :) Браво, щом можеш да свириш на инструмент, поздравления :) И аз исках да се науча като малък, но не стана :) На дърти години може да се захвана с нещо като Ханга, наистина се възхищавам на музикантите :)

    Ваня, и при мен стана в уордпресс, ама тук не ще :( В уордпреса пейстнах кода на последната статия като текст и се получи, тук не става :( Като бушмен съм значи :& Ти къде пейстна кода? :)

    Фроги, ами с клейма мога да си управлявам профила от ТБЛ, ама то не болка ако не стане, ще пробвам някак :)

    ОтговорИзтриване
  11. Дизайн - Добавяне на притурка - HTML/JavaScript
    Като ти се появи блога в профила в ТБЛ, може да я махнеш.

    ОтговорИзтриване
  12. Ваня благодаря за помощта, получи се. Подведох се от уордпрес-а, там стана като сложих кода на последната статия, тук това не става, трябва да се постави в притурка :)

    ОтговорИзтриване
  13. Ламоте Хедъра е прекрасен ха ха ха тва малкто ти ли си ха ха ха браво

    ОтговорИзтриване
  14. можеш да махнеш и лентата горе ма ако желаеш

    ОтговорИзтриване
  15. Руми, мерси :) Засега мога само да я сменям лентата :.( Ще съм ти благодарен ако ми кажеш как да я махна :)

    ОтговорИзтриване
  16. Този инструмент е копиран от капаците на градинско подвижно барбекю :)

    ОтговорИзтриване
  17. Ламоте аз трудно обяснявам. Ако искаш може да отидеш на Владо в блога Другият е тука http://drugiyat.blogspot.com/search/label/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE%20%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8E
    и ще я махнеш.Щом аз успях ехееее

    ОтговорИзтриване
  18. Чудна работа - вчера турнах блога в моя блогрол, но още не е отчетено в ТБЛ.

    ОтговорИзтриване
  19. ахм, Фроги, вчера добавих 50 блога в блогрола,които не са се отчели, може и да се е бъгнало нещо. ако утре пак е така ще питам Дзвер какво трябва да се направи :3

    Руми, много благодаря на теб и на Кризт :) По-нататък ще пробвам да го махна :) Дано не объркам нещо :)

    Вал, и аз огладнях :))

    ОтговорИзтриване